proteinpulver

| Postat i: Style & New in, Träning
1
Har äntligen tagit och köpt detta proteinpulver, har funderat på att köpa den ett tag nu, och äntligen är den hemma. Har hört så mycket om denna och den ska tydligen smaka milkshake, så hoppas verkligen att den är god att blanda med vatten, för de jag har testat innan har jag nästan fått kvälningar av. Eftersom att jag belutade med om att skippa gymmet idag och istället sitta och plugga lite extra inför tentan imorgon så för jag flytta dagens pass till morgondagen och smaka denna dryck då istället. 
Hittills till proteinpulver


Elin

sv: yes! ja där kan jag verkligen känna igen mig i, men nu har två saker avklarade iaf så det blir ju som du säger, lättare med tiden :)!


URL: http://bbaraaelin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: