#397 Kvällslivet i Alanya

| Postat i: Resor, Vardag
0


Blir inga bra bilder när man väljer att lämna kameran på hotellet.. Men den kändes så klumpig att bära med sig. Men iaf så blev det utgång igår med partybussen från hotellet med några killar från Sundsvall och två danskar. Det var riktigt roligt, aldrig haft så roligt om jag ska vara ärlig! 
Idag blev det minigolf med killarna, dock va de bara en av dom som spelade men jag vann med hela 11 slag! Efter blev det en liten sväng med frisbee på stranden. 
Har det galet bra här, dock saknar jag att kunna äta mat, sen har jag lyckats få solexem idag så det är en ren plåga. Sen skulle jag inte heller ha något emot att få träffan HAN som är kvar hemma i Sverige. Men två kvällar kvar innan vi åker hem, och dom ska jag verkligen ta vara på! 
Hittills till #397 Kvällslivet i Alanya





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: