#380 2010 var slutet

| Postat i: Mina Tankar
0
 
Känns som att det forfarande bara var ca ett år sedan som våran vänskap "försvann" men nu när jag kollar efter så var det början av 2010 som allt fick ett tvärt slut. 2010!! kan inte fatta att det var 4 år sedan,! har jag levt utan dig i redan 4 år, DET är sjukt. Har länge kännt att jag inte klarar av verkligheten och kännt att det verkligen itne frå vara över, du var den ända för mig och allt jag behövde.! Trotts att det har gått fyra år så tänkte jag ge det hela en sista chans nu och ta alla möjligheter. Tänkte försöka till 100% och om det inte kommer att fungera när jag lagt i hela min själ i det kommer jag nog att bli helt förkrossad och bra tag. Men det är en riskt jag är villig att ta, jag vill verkligen inte riskera dethär när jag till slutet av året flyttar ifrån dig på heltid och på riktigt! 
Hittills till #380 2010 var slutet





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: