#383 älskade telefon

| Postat i: Vardag
1
Samma dag som mamma och pappa kom på besök så tappade jag mobilen rakt ner i golvet i trapphuset utan skydd!! Fick en liten hjärtattack tills dess att jag såg att mobilen inte hade fått någon spricka i sig, sen när jag tröck på hemknappen så hände inget.. Den ar helt död och gick inte att starta så i paniken så började jag kolla på vad de skulle kosta att köpa en ny på abonemang, vilket endast skulle kusta 150:- extra i månaden, men för ett sista försök så provade jag att göra en omstart på mobilen, och den lever! Så blev ingen ny mobil och jag får fortsätta ha min älskling.
Hittills till #383 älskade telefon


Elin

vilken tur! så fint du har runt mobilen, vart kan man köpa liknande? :D

Svar: Fanns att köpa på hemmakväll köpte för ca ett år sen :)
Isabelle Birkenstedt


URL: http://bbaraaelin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: