Lättnad

| Postat i:
2
(vet egentligen inte vad bilden har med saken att göra..)
 
Hade grymt svårt att sova igår (igen), så jag tog och kollade upp lite kursliteratur till nästa kurs. När jag insåg att det var FEM böcker jag behövde köpa fick jag lite panik eftersom att dom är sjukt dyra och jag måste lägga undan pengar så jag kan köpa busskort om jag flyttar nu i januari.. Med ångesten som kröp fram försökte jag sova och skulle ta tag i "problemet" nu idag istället. Lyckan hade kommit till min sida, för fyra utav de fem böckerna hittade jag på biblioteket som jag reserverade på dirketen! Så nu är det bara en av fem böcker jag måste köpa!
 
 
Hittills till Lättnad


Hanna - Foto & vardag

Skönt! Köpa massa böcker för massa pengar är heller inget jag skulle vilja hehe..

Svar: Hehe, nä. Det är ingen höjdare
Isabelle Birkenstedt


URL: http://hannizon.se
Olivia

Vad fin header du har! :)

Svar: Tack du! :)
Isabelle Birkenstedt


URL: http://xholic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: