I found you

| Postat i: Vardag
1
Pappa kom vid 10 imorse och lämnade min byrå, allt innehåll i den, mattor och lite galgar, han hjälpe oss även att bära ner lite saker till förrådet innan jag och han drog och lunch, blev Sushi (muuuumms). Sen lämnade han mig vid skolan så slapp åka något kommunalt alls på dit vägen. På vägen hem när jag gick av bussen blev jag osäker på åt vilket håll jag skulle gå, hade aldrig gått av på just den hållplatsen plus att det var mörkt ute. Men jag hittade hem utan problem. 
Nu har jag fixat med våra kläder och lite annat smått, imorgon kommer underbara Emma hit och håller mig sällskap, hon ska även åka till IKEA med mig och inhandla en golvspegel, galgar och diskhandskar. 
 
Känns tomt att vara hemma ensam, känns även skumt att säga hemma ;)
Hittills till I found you


Lina Johansson

- Åh tack för din kommentar :) Lite lättare att välja när det bara finns ett gymnasium i min stad :)


URL: http://linajohansson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: