Helt sjukt!

| Postat i: Vardag
3
Kan knappt fatta det ännu! Innan jul skrev pojken min på ansökan om andrahandskontrakt på en tvåa i Uppsala. Idag kom beskedet och imorgon flyttar vi in! Till en börjar är det till juli, sen får vi se om det blir hela året ut eller om det tar slut där. När det här kontraktet tar slut hoppas jag på att vi hittat en annan lägenhet, speciellt med planen om att jag ska få vikariat på förskolor, vilket är bra att ha sen tills jag väl blir klar med min utbildning. Men det får vi se vad som händer med det. 
 
Hur som haver så flyttar vi ihop imorgon! Bilen är packad med det viktigaste, och resten(dvs. min byrå och och lite kläder osv kommer pappa med på fredag. Är så sjukt glad över detta, ska äntligen få kunna somna intill min klippa varje natt och känns tryggt att alltid kunna gå till hans famn när jag behöver det. Nu är det inga 5 mil som håller oss isär!
Hittills till Helt sjukt!


paulina

ååh vad kul att flytta :D kommer så väl ihåg när vi flytta ihop till vår första lägenhet!


URL: http://paulinabladh.blogg.se
Julia

Gud vad kul! :D

Svar: Riktigt roligt! :D
Isabelle Birkenstedt


URL: http://Jandy.blogg.se/
Lisa

Åh gud vad roligt! Önskar er all lycka och hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten!

Svar: Det är verkligen grymt roligt. Än så länge trivs jag superbra, hoppas och tror att det kommer fortsätta så :)
Isabelle Birkenstedt


URL: http://lisalas.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: