Blev inte som planerat, igen..

| Postat i: Vardag
4
Blev inte alls som planerat idag.. Började med att jag gick upp i tid för att jag skulle gör iordning mig, ta disken och lite annat smått utan att behöva känna någon stress för att en kompis skulle komma hit, när jag var klar sen så visade det sig att hon inte skulle hinna komma hit, vilket gjorde att jag blev riktigt besviken eftersom att vi inte har sätts så mycket på senaste tiden, men det blev inget idag heller. 
 
Så jag började skriva lite på tentan innan jag gick tillbaka till Marcus som hade börjat vakna, fick med mig honnom ner till affären och handla lite kryddor så jag kunde göra lax idag! mumms. Nu har han dragit till jobber och jag sitter återigen framför datorn och ska fortsätta på tentan 
 
Imorgon kommer kusin vitamin hit iallafall, sen blir det en liten utgång på kvällen. Hoppas på bättre lycka imorgon.
 
Hittills till Blev inte som planerat, igen..


MATILDA

fin :)


URL: http://matildays.forme.se
Mie

Hur går det för er, hur mår ni?
Det känns fortfarande så konstigt att ni flyttat till eget men jag är sjukt glad för er skull. Glad och jättestolt! ♥


URL: http://miesliv.wordpress.com
Lisa

Ibland blir ingentig som man tänkt, men tänk vad roligt det är när det blir mycket bättre! :)

Tack för din kommentar, den gjorde mig faktiskt glad, att någon är intresserad och undrar vad som hänt, när jag egentligen bara behövde skriva av mig.
Har sedan ca 7månader varit på ett jobb som jag absolut inte trivs med, och nu orkar varken jag eller min kropp mer. Så nu har jag tagit tag i saken och sagt upp mig, och det känns så skönt. Men vissa dagar är värre än andra, och just då var en hemsk dag, jag var trött och lite småsjuk, och dessutom gick allt på jobbet fel, så då brast allt, men nu är jag på benen igen.

Kram


URL: http://lisalas.webblogg.se
Lisa

Vet inte om min förra kommentar på detta inlägg han komma in, mobilen dog mitt upp i allt, så jag får skriva igen, haha.

Ibland blir de inte som man tänkt, men tänk så roligt detvär när allt blir ännu bättre! Hoppas det är bra med dig.

Tack för din kommentar på mitt inlägg, när jag behövde skriva av mig och rensa tankarna väntade jag mig inte att nån ens skulle höja på ögonbrynen om de läste det.
Det värmde otroligt mycket att du orkade lägga din tid på att ställa en fråga, en liten fråga som betyder så mycket.

Har under en längre tid förstört mig själv genom att dag efter dag tvinga mig till ett jobb jag riktigt vantrivs på, och just då blev allt för mycket. Jag var trött, sjuk och allt på jobbet krånglade såklart. Men nu har jag gjort slagvi saken och sagt upp mig, så om en vecka slutar jag. Hurra! :)

Kram


URL: http://lisalas.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: