Ny dator mot min vilja

| Postat i: Style & New in
1
Känns inte alls roligt nu, min Macbook avled igår kväll! Den slutade ladda, först trodde jag att det var laddaren som hade gått sönder igen, men som att jag har två stycker fungerande hemma så provade jag med den andra laddaren också utan resultat. Antog att inte två stycken skulle vara trasiga helt plötsligt, men utifall det vore så bad jag en kompis ta med sin laddare till skolan. Utan resultat där med fick jag acceptera att min älskade dator nu har dött. Hann få över alla bilder innan vilket var tur. Men hade inget problem med datorn och inte en tanke på att byta den, men nu har jag inte så mycket val. 
 
Pradade med mamma som hade pratat med farfar, så mamma och pappa, och farmor och farfar ska nu hjälpa mig med att ge mig min födelsedagspresent tidigare så att jag kan köpa en dator. Sen det som blir utöver dom pengarna får jag från farmor och farfar i för tidigt julklapp (väääldigt förtidig julklapp.). Men helt underbara människor allihoppa som ställer upp och hjälper mig så sjukt mycket när det krisar sig! 
 
Det är svårt och ganska omöjligt att plugga på universitetet utan dator. Det går verkligen inte. Jag ville inte precis ha en ny dator nu, villa önska mig pengar så jag senare kunde åka utomlands med kompisar i sommar. Men de planerna får tyvärr sätllas in.
Hittills till Ny dator mot min vilja


ami

Testa lämna in den på lagning? :)


URL: http://twofaced.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: