Alla hjärtans dag

| Postat i: Mina Tankar
1
Det är knappast någon som har missat att det är alla hjärtans dag på fredag. Själv tycker jag att det är ganska mysigt, jag och min kille kommer doch att fira det på lördag då han jobbar hela fredagen, så då blir det kanske att gå ut och äta och se någon bio eller liknande, ganska klassiskt sådär. Jag tycker inte att det handlar om att skämma bort någon med presenter osv, inte heller att man måste ha en partner för att kunna "fira" det, utan att man kanske ska visa lite extra kärlek till någon som betyder någonting för en. (inte nu för att man inte kan göra det alla andra dagar), men jag blir lite trött att varje år ska alla singlar haka upp sig på denna dag. Dra med någon som står en nära och gör någonting, gör god mat, se en film eller vad som helst. 
 
 
 
Hittills till Alla hjärtans dag


Lisa

Håller med dig. Alla hjärtans dag är mysig. Man kan lyxa till det lite extra med god mat. Sen är det ingen skillnad om man gör det med en partner eller en kompis eller nån i familjen. Meningen är ju att man ska visa kärlek till alla man tycker om. :)


URL: http://lisalas.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: