Nu har han åkt

| Postat i: Mina Tankar
2
 
Jag kan erkänna att jag är väldigt beroende av min pojkvän, men det är ingenting jag skäms över. Jag har hört om många förhållanden där de kan gå nån/några veckor innan man äns pratar, och själv sitter jag och har ångest över att jag inte kommer få träffa Marcus under 1,5 vecka när han är i USA, och jag mår verkligen dåligt över det. Det är många som säger åt mig att jag måste stå på mig och inte behöva honom så mycket som jag gör idag, men jag förstår verkligen inte meningen av det. Jag älskar min pojkvän och precis så som vårat förhållande är. Jag är tvärt om och förstår mig inte på att ha ett förhållande om man ändå aldrig pratar. För mig är det helt ofartbart. Älskar man någon ska man väl vela vara med personen ?! Eller är det bara jag som har världens bästa pojkvän som gör att det inte går att hålla sig borta? 
Hittills till Nu har han åkt


Sofia R

Följer dig på bloglovin nu som nummer 13 , din tur. ♡


URL: http://sofiars.blogg.se
Lisa

Jag förstår verkligen hur du känner. Man älskar personen så mycket att man nästan spricker. För varje sekund man är utan honom känner man sig lite mindre hel.

Som du skrev: älskar man någon så ska man väl vilja vara med den personen, helst jämt. Det är i alla fall så jag känner! :)

Svar: Ja men precis.! Annars förstår jag inte varför man ska ha ett förhållande om man inte vill ses.. :/
Isabelle Birkenstedt


URL: http://lisalas.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: