#379 inte som planerat

| Postat i: Vardag
0

Gårdagen blev verkligen inte som planerat, skulle åka in till skolan för att ha sista seminariet, men det blev inte riktigt så när det inte gick några tåg alls för att det va nå elledning som rasat och sedan strömmavbrott, skulle jag åka buss istället skulla man ehöva ta en riktigt lång omväg och skulle inte hinna fram inann dagen ändå var slut. Så beslutade först att farfar skulle komma och hämta mig för att skjutsa mig till skolan, men när jag fick reda på att man kunde få missa två seminarium så känndes de väldigt onödigt att han skulle behöva sitta och köra den bilten. 
 
Det blev istället ett rygg och axelpass på gymmet innan jag gick hem och fortsatte att skriva på min tenta, nu har jag skrivit nästan halva och den ska in senast nästa vecka, så kommer nog bli klar med den senast måndag om jag väljer att inte göra någonting på den i helgen. Så det känns söknt 
 
INTE LÅNGT KVAR TILL SOMMARLOV.!
Hittills till #379 inte som planerat





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: