Mot Helsingfors

| Postat i: Vardag
0
Här kommer lite bilder från när vi var i Helsingfors var riktigt kallt men ändå soligt och fint. Vi gick runt och kollade lite och besökte även Stockmann som jag hade hört massa om innan och skulle vara nordens största affär eller nått åt det hållet, Men var inte alls som jag hade tänkt mig, dör det första så hade dom någon slags rea onsdag-söndag så var galet mycket folk och kändes som att alla bara slet tag i saker osv. När jag först såg att alla gick runt med miljarder kassar därfirfrån så trodde jag de skulle vara billigt, men hade helt fel, det vara BARA dyra märkeskläder, smycken, smink och hygienarticklar. Så handlade inte någonting alls där. 
Hittills till Mot Helsingfors





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: