Chokladkaka med hallon

| Postat i: Mat och Bak
1
I söndags var vi på besök hos Marcus mamma för lite middag, tills dess gjorde jag denna chokladkaka med hallon, skulle egentligen vara kladdkaka men eftersom att jag var ute med Alva samtidigt som denna var i ugnen så den blev inge kladdig, men den var mustig och god ändå tycker jag. 
Här kommer även receptet om någon är sugen på att prova den.
200 g smör
3 dl frysta hallon
3 dl strösocker
1 dl kakao
2 tsk vaniljsocker
3 st ägg
3 dl vetemjöl
florsocker
De frysta hallonen ska man röra ner i smeten sen hade jag även färska hallon på.
Hittills till Chokladkaka med hallon


SALLY

sv; Ja för bara ngr dagarsen va det inga löv någonstans!?

Ååh, va gott det ser ut! Inte bra att se såna bilder när man ät sockersugen alltså haha ;)


URL: http://sallyhansson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: